torsdag 31 december 2009

Sista dagen på 2009!

Bestämde mig för att ligga kvar i sängen riktigt länge idag.
Vaknade vid tio men låg kvar till halv ett, det var riktigt skönt.
Jag skulle lätt kunna spendera en hel dag i min säng då den faktiskt är otroligt skön!
Men det har jag inte tid med idag.
Erica kommer vid halv fem och innan dess tänkte jag försöka mig på att städa lite. Vi får se hur det blir med den saken. Städa är inte min favvogrej att sysselsätta mig med.
Kanske borde börja fixa mig redan nu för annars gör jag ju alltid det i sista sekunden. Naglarna fixade jag faktiskt igårkväll så det är gjort.
Men vad ska jag göra med mitt hår??? Ska börja tuppera det redan nu kanske...?

Nej vad vill jag mer ha sagt innan det nya året kommer.

Tack till mina vänner för att dom finns. För att dom är underbara, för att dom är bäst!

Ni som inte tycker om mig kan dra åt.... helvete ja!

Förlåt alla ni som jag varit dum mot. (Som kanske inte förtjänat det alltså)

Tack till min familj för att ni är bäst!

De va allt jag kunde komma på att jag vill ha sagt just nu.

Ha en bra jävla nyårsafton nu, så hörs vi igen nästa år!!

Inga kommentarer: