måndag 28 december 2009

AVATAR!

Mötte upp Erica i Kista centrum igår efter att jag varit hemma hos min mormor.
Platserna till Avatar var helt slut. Vad skulle vi göra nu? Vi väntade tills outhämtade biljetterna släpptes. 20 st. Jag stod som tur var redan i kassan, lyckades fixa två bredvid varandra och sen var dom slut.
20 biljetter slut på 1 minut. Där hade vi tur.
Vi tog en liten tur i centrumet innan filmen började. Jag förminskade armbandet på min klocka och köpte en jacka på HM.

Sen började filmen..

Asså den var så sjuuuukt jävla bra. Sam Worrington som Jake Sully är så jävla bra. Man kan inte låta bli att tycka att han är het, även när han är blå, lång, naken och bär endast en string och har svans. Så söt.
Och filmen är så jävla häftigt gjord.
Jag är fast. Kan starkt rekomendera denna film. När började jag gilla såna här overkliga filmer??
Nu vill jag gå och se den på bio i 3D.

Inga kommentarer: