fredag 11 december 2009

Fredagsledig!

Underbart underbart underbart! Att vara ledig en fredag är verkligen toppen!
Vaknade först vid åtta imorse, segt. Gick på toa sen gick jag och la mig igen. Somnade om och vaknade inte förens klockan tolv!! Sovmorgon Yeaay :D

Lyckades göra några av mina måsten igår iaf färgade håret, spraytanade mig, målade naglarna och tvättade kläder. Fast är tyvärr fläckig. Men men..
Packningen var det som jag skippade. Men ingen stress jag hinner det idag juh.
Skulle påbörja den nyss, tog fram väskan och öppnade den sen fastnade jag framför datan istället. Haha.. Äsch jag hinner.
Känns skönt att man kan ta de lugnt idag.

Nu ska jag äta nu slags frukFetost och titta på ett avsnitt av andra avenyn.
Seeen packa!

Ser fram emot kryssningen ikväll. Visst får man bli askalasfull på en båt? Annars så skiter jag fullständigt i vad jag får. Skulle ju bli mindre festande och mindre fyllor för min del men asså nu är det kryssning så när man inte är på fastlandet så räknas inte sånt där som jag sagt att jag ska sluta med. Ångest here I fucking come!
Ne men så farligt ska det väl inte bli.. eller?
Jag återkommer med vad fyllestatusen låg på imorgon.
Tyvärr så kommer jag inte bjuda på om det händer sjuka smaskigheter, det som händer på båten stannar på båten, så gråt ni över att ni inte hänger med istället.

Ha en bra fredagskväll! Jag återkommer imorgon med förhoppningsvis bilder och roligheter.

Inga kommentarer: