onsdag 9 december 2009

Lill-Lördag!

Idag är det Onsdag, lill-lördag.
Vilket inte betyder ett skit för mig egentligen. Jag kommer sitta i min soffa och glo på tv och stirra på datan i hopp om att det ska ske nått annorlunda och sen kommer jag ta ett varmt och skönt bad sen kommer jag sova, för imorgon är det upp och iväg till jobbet. Spännande va?

Meeeen imorgon är min sista arbetsdag denna vecka, och det känns jävligt bra.
Lediga fredagar är det Kursivbästa som finns, synd att dom inte händer oftare.
Så imorgon ska jag fixa allt inför kryssningen, packa, måla naglarna, spraytana mig och färga håret så jag bara kan lata mig på fredag innan det är dax att bege sig mot båten.
Hur mkt av det tror ni att jag faktiskt kommer att göra imorgon kväll?

Jaha nehe de va allt jag hade att skriva om.

Fan jag är bra jävla trist idag.

Inga kommentarer: