tisdag 22 december 2009

JULLEDIGT!

Känns helt galet skönt. 16 dagar! Wiihooo!!
När jag gick från jobbet var jag lycklig, haha.
Ikväll blir de en cider lr två med Erica, imorgon blir det shopping med Jessica. Sen på kvällen blir de uppesittarkväll hos Jessica. Åh så mysigt.
Sen JULAFTON! Älskade Julafton. Bästa dagen på hela året.

Nej nu ska jag äta lite middag innan det är dax att möta Erica.


Just det sen i fredags har jag lyckats äta all den goda chokladen i TVÅ Alladin-askar och i en Merci-ask. Nu kanske magsäcken är uttänjd så det får plats mkt julmat på torsdag!
Och vet ni vad? Mulliga ÄR gulliga (iaf när det är vinter och man kan stänga in sig i många, varma, tjocka kläder)
Nej fan nästa år blir det nya tag. Jag ska inte kunna ta tag i mina lovehandels som jag kan nu är ett mål iaf.

Inga kommentarer: