måndag 28 december 2009

Året som gått..

Dags för årets lista!

Årets kärlek: Jag har inte haft nån kärlek detta år. Ett helt år utan att va kääär! Så trist!

Årets svin: Vem ska jag välja? M?? Eller kanske en annan som varit ett stort svin som jag inte ens tänker skriva första bokstaven på, svin verkar det finnas överflöd på detta år iaf..

Årets låt: David Guetta feat Akon - Sexy Bitch

Årets fest: Kryssningarna

Årets ångest: G

Årets nyfunna vän: Nadia

Årets förutsägbara: Att jag alltid blivit karatefull och gör bort mig

Årets samtalsämnen: Killar och sex som alltid.

Årets chock: Att en kille jag anmält för misshandel och suttit i rättegång emot jobbar numera som vakt på Magget.. och det är inte allt.. Han är typ lite snygg oxå.

Årets förkrök: Foot of Africa

Årets konstigaste: Att jag helt plötsligt vill äta chips och dipp?? Som jag aldrig har tyckt om!

Årets spel: Med Andra Ord

Årets film: Twilight

Årets hak: Hästen

Årets köp: Min underbara stora säng

Årets minneslucka: Det var en kryssning i mars, det var en spya, det var en däckning, det var rött läppstift ÖVERALLT, det är en fet minneslucka!

Årets outfit: Vad skulle jag göra utan min svarta tubklänning från HM?

Årets telefonterrorist: G

Årets bästa: Att jag gått ner 13 kilo!!

Årets saknad: Ante.. Saknaden är verkligen stor!

Årets tripp: Gotland!

Årets bästa vänner: Jessica, CarroL, Linda, Erica, Jossan, Jenny, Jill, Tove, Malin, CarroW tack för detta år!

Nyårslöfte: Sluta va så full jämnt, jag behöver inte festa och vara så pastakastrull full varje helg!



Inga kommentarer: