onsdag 30 december 2009

En extra julafton..

Här sitter jag nästan naken och väntar på att min spraytan ska torka.
Alltid lika spännande att vakna på morgonen och se hur fläckig man är.
Men hellre lite småfläckig och brun än tokblek, de e mitt motto!
Imorgon är det juh nyårsafton och då kan man ju inte va lika blek som snön., då syns man ju inte!

Har vart hemma hos min syster och haft en liten extra julafton då det inte passade sig för syster att va hemma på den riktiga julafton.
Vi åt hursomhlst god mat, tittade lite på eldsjälsprogrammet, fikade och spelade spel.
Kvällens spel var "Absolut Överens" Jag och Louvisa vann! Vi är bäst! Fet
Min mamma är ju lite speciell. På ena kortet skulle man skriva ner vad man tänkte på när man hörde: Vanligaste efternamnen.
Min mamma läser sen upp vad hon skrev, vilket var:
Andersson
Svensson
Jansson
Johnsson
Muhammed Ali??
Johansson
Karlsson
Fan jag skrattade så jag grät och min mamma helt seriös: -Men Muhammed Ali är det vanligaste efternamnet i världen!

Det var en trevlig "extra-jul" iaf.
Och tack Carolina för dom fina julklapparna!

På kvällens schema står det även att jag ska fixa mina naglar. Hrmm.. ja vi får se hur de blir med den saken.

Imorgon är det Nyårsafton. Erica kommer hem till mig redan vid halv fem sen rör vi oss till Solna vid sextiden. Kommer bli kanon!

Inga kommentarer: