tisdag 8 december 2009

Nu borde jag ha julstämning... Men icke!

Igår klädde vi granen på jobbet, idag har vi bakat pepparkakor. Nu sitter jag i min soffa och tittar på julstjärnan i fönstret, när ska man få julstämning om inte nu?
Men jag känner inget.. INGET!
Vad beror detta på? Finns inte julstämning för vuxna? Är det bara när man är liten som man känner det?
Trist hursomhelst.

Idag fick jag huvudvärk på jobbet och det vart bara värre, när jag kom hem var det hemskt. Så jag gick och la mig för att vila, men usch vad kallt det är i min lägenhet så efter att tag så bestämde jag mig för att ta ett varmt bad istället, det hjälpta med kylan men inte mot huvudvärken.

Orkade inte laga nån mat, och det var ganska svårt då det ekar i skåpen hemma.
Pratade med Tove och hon var superduper bäst och köpte med sig BK och kom hit.
Vi tittade på Ugly Betty, Desperate och Brothers&Sisters.
Och jag fick mysa lite med Sibel.
Huvudvärken lyckades oxå försvinna. Skönt.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, bara två dagar kvar för mig på denna arbetsvecka. Är ledig på fredag, det känns sååå skönt!
Och då blire Kryssning! Yeay!
Och på sönda blir det julbord med familjen som varje år, kommer det nån julstämning då kanske?

Inga kommentarer: