lördag 5 december 2009

Lördag makes me happy!

Ja idag är det finally Lördag! Ligger i min säng, om Jessica visste så skulle hon mörda mig.
Vi ska till centrum. Men jag är något så helt galet seg idag. Uscha.

Igår var fredagen som bäst.
Mötte upp min älskade Jessica och den underbara Lukas på Ica för att inhandla det obligatoriska onyttiga som man ska ha en fredag.
Sen gick vi hem till dom.
Lukas är det bästa barnet jag vet. Så jävla underbar, han kan verkligen få mig att glömma sånt som gör mig deppig. Han är så glad och underbart busig.
Vi tittade på Idol. Jag trodde verkligen att Calle skulle åka. Men de vart Tove. Lite chock.
Vart även chockad över att Erik hängde löst sååå jävla duktig som han var igår med Iron Maidens Run to the hills.
Men spelar ingen roll om Calle är med i finalen eller ej, Erik ska vinna, så är det bara!





Ikväll blir det Fest. Lördagsfest. Ikväll är kvällen då mitt nya liv verkligen börjar. Mitt nya liv att festa utan karatefyllan. Shit undra hur detta ska gå?
Återkommer med resultatet imorgon! Och lite bilder förhoppningsvis.

Inga kommentarer: