måndag 21 december 2009

One day left.

En jobbdag kvar sen jullov för mig. :D

Igår var jag hemma hos Linda och käkade middag och vi tittade på "Anna Ankas jul", asså hon är väl ett jävla skämt?
Racka ner på Anna Skippers uringning?
Så säger Anna Anka att man ska klä sig efter sin ålder, men då måste jag säga SHIT Anna Anka är faktiskt fresh för att vara en 85 årig snubbe. För det är just så hon klär sig.
Men jag måste säga att det faktiskt var ett underhållande program. Anna Anka är ju ett skämt.
Fast jag skulle inte tacka nej till hennes pengar.

Åh känns så skönt att jag bara har en dag kvar på jobbet. Och imorgon jobbar jag 7-14.30. Nice.
Jag tycker faktiskt att jag riktigt förtjänar denna ledighet. 16 dagar..

Nej nu ska jag äta choklad, bli fetare, ta ett bad, sova.

Inga kommentarer: