lördag 26 december 2009

Juldagen...

Efter en taxiresa från Sigma till Statoil och tillbaka till Sigma igen med en skum taxichaufför som bara pratade om hur gott jag luktade och hur fin jag var så kom jag äntligen hem till Sara.
Där bjöds det på god mat, mkt snack och alkoholen flödade som vanligt. Vi hade väldigt trevligt och skrattade mkt åt gamla sjuka historier som vi vart med om. Sen joinade killarna våran förfest. Då vart det ännu mer gamla minnen...

Vi bestämde oss för att dra till Fabben tidigt så jag hällde i mig vinet.. typikus.
Vin är farligt. Man blir för full.

Vi kom till Fabben, usch vilken lång kö.. Vi lyckades smita före och kom in relativt snabbt.
Och nu till det som faktiskt förstörde min kväll.. Det var mitt eget fel.. Nån jag är väldigt arg och ledsen på var där. Och jag som blir retard på fyllan lyckades med något som idag är jävligt pinsamt.
Ja jag visade min mogna sida genom att kasta en drink över honom.. Nej asså det är inget skämt, jag gjorde det, på riktigt.
Jag är som sagt var galet arg på honom men det är igen gentemot vad han blev på mig. Vilket kanske är ganska förståeligt. Han vägrade sen prata med mig, vilket oxå är ganska förståeligt.
Varför jag ens ville prata med honom är jävligt oförståeligt.
Men jag kände väl att jag gjort fel. Men nu är det som det är. Men shit jag har aldrig sett dig så arg.
Men jag ber om ursäkt för mitt omogna beteende. När ska du inse ditt?
Men fortfarande så är jag arg. Med ALL rätt...

No more Miss Pastakastrullfull. Nytt år snart. Det ska bli förändringens år. För the botten is fan nådd!

Men jag drog från Fabben väldigt tidigt då jag inte orkade mer. Vilket tydligen var jävligt tur för sen hade det tydligen blivit kallaballik. Fabben hade stängts tidigare pga bråk.
Tydligen var det inte bara jag som visade min omogna sida igår.
Tydligen så hade det kommit vakter från Magget när det blev bråk, synd att jag inte var där då.. Hahahahaha! Skoja bara. TUR att jag inte var där då.

Taxi hem.
God Natt.

Nu är det morgon. Jag har sovit jätte dåligt hela natten. Så idag ska jag bara vara, titta på film, och tänka över mitt liv.

Vilka nyårslöften blir det 2010? Jag skulle kunna göra en låååång jävla lista.
Men ni slipper.


Inga kommentarer: