söndag 27 december 2009

Bakis hela dagen.

Jag och Carro åkte ner till Hästen igår, joinade gjorde även Maria, Linda, Jocke och Lasse senare anslöt sig även Matte till sällskapet.
Fan vad bakis jag var. Vi åt god mat, jag hällde i mig två cola innan jag vågade ta en cider. Cidern var ganska svårdrucken.
Vi satt och snackade och hade trevligt, jag var nog mest gnällig och bakis. Förlåt för det.
Maria och Jocke provade på Lime-tricket vilket verkade funka sådär.
Carro och Lasse fick för sig en kvart innan stängning att det var dax för shotbricka. Lukten från shotten fick mig att må ILLA!
Jag och Linda vandrade hemmåt vid stängnig, var faktiskt väldigt skönt med en promenad.
Kom hem och somnade. Men det var väldigt skönt att va ute bland folk igår.
Sov ända till klockan elva imorse utan avbrott, det är ovanligt men det var väldigt skönt.

Nu ska jag börja fixa mig för att åka hemåt Mormor, sen ikväll blir det AVATAR :D

Inga kommentarer: