söndag 20 december 2009

På den sjunde dagen ska man vila.

Det vart en tvätt idag. Thats it. Sen har det bara varit häng.
Har ätit en smörgås idag och det kurrar i min mage som bara den.
Är bjuden hem till Linda på fjärdeadventsmiddag. Trevligt trevligt. Inte ens middag behöver jag anstränga mig med idag.
Sen ska vi bara hänga och dricka julmust. Kolla på Wallander.

Jobb imorgon och tisdag sen ska jag inte jobba på 16 dagar. Det känns helt jävla skit bra faktiskt. Och Julen är ju så mysig. Längtar.
Fyra dagar kvar till julafton.
Åh känner mig som ett barn.

Just det måste rätta till en sak som jag skrev på fyllan i natt. Vakten på Magget är inte het! Hahahahaa!
Man tror så mkt när man har alkohol i kroppen.

Nej nu ska jag hänga tvätt! Herrå!

2 kommentarer:

Cali sa...

Men Anncharlotte nu ljuger du allt :p Du tycker visst han är snygg ju haha..

Anncharlotte sa...

Schhhh...