lördag 12 december 2009

Hej Hej Välkommen!

Igår gick vi på båten. Jag var taggad.
Vi satte oss i hytten och började sminka oss.
Faktiskt så tycker jag att det är ett FETT minus att man inte kan handla alkohol i taxfreen på ditvägen.
Efter att vi sminkat oss lite så gick vi och drack lite cider. Elin hade dock fått migrän.
Elin gick och vila sig innan maten i hopp om att migränen skulle avta. Vi andra tog en cider till.

Sen var det dax för Buffé. Den var ganska kass faktiskt. Julbord..? Pyttsan!
Jag fick i mig några glas av äckelpäkel vinet. Carro fick i sig för många, haha!

Sen var det dax för fest. Fast först bytte jag outfit.
Mot baren!
Vart bjuden på en sjuuukt äcklig Sex On The Beach. Bluää! Men den gick ner.
Vart lite mer drinkar och lite mer drinkar och sen nån shot och sen lite mer drinkar.
Stämningen var bra, vi dansade och drack.
Jag såg en sjukt söt kille, som sen kom fram till mig och frågade vad jag hette och hur gammal jag var. Han fick en konstig min när jag sa att jag var 23. Tyckte han att det var gammalt? Han sa att han var 22 men såhär i efterhand så kan han nog ha vart runt 20.
Jaa asså man kan kalla mig fjortisraggare.
Han fick endast en puss på kinden av mig. Ja så snäll och oskuldsfull var jag.
Jag råkade även ställe upp på fotografering på mig, honom och hans kompis. Så dyker jag upp på nåns Facebooksida i Norrköping typ så bli inte allt för chockade.

Sen vart det mer dansandes och massa konstiga typer befann sig på dansgolvet, men de var bara kul och man fick många skratt.
Sen vart det fyllekäk, kyclkinwook, sen ville folket sova. Jag ville inte. Men jag gjorde det iaf. Ville inte glida runt själv, haha fast jag brukar lyckas göra det på kryssningar annars iofs. Have I lost it?

Tack och god natt!

Vaknade. Var galet varm. Vi åt lunch. Vi hängde. Vi handlade. Vi åkte hem.

Nu är jag hemma.
Och håll i hatten, inte allt för seg, så jag ska snart möta upp Malin, Erica och Jenny för en cider.
Alkoholist? Jamen-fucking-visst!
Ska det va så ska det väl för fan va?
Lite pics...

Inga kommentarer: