onsdag 23 december 2009

Dan före dan...

Snart är dan före dan slut.
Och vilken dag...
Väckarklockan ringde fast man var ledig. Nu var det dax för att shoppa julklappar.

Bussen klockan nio. Mötte upp Jessica på hållplatsen.
När jag går av bussen ringer min mobil.
En tjejröst frågar vem jag är?? Man borde kanske veta vem man ringt kan man tycka. Hon pressenterar sig sen som Ms flickvän.. FLICKVÄN???????
Hon frågar varför jag skickat mess till M. Jag och M skickar ofta mess till varandra ju. Jag har frågat M om han har flickvän men hans svar var NEJ???
Jag blir först arg och känner mig påhoppad av denna tjej och säger åt henne att jag inte gjort nått fel och att hon får ta det med M.
Men sen ringer hon upp igen och förklarar att hon inte är arg på mig utan hon vill bara veta.
Jag försöker förklara min sida av saken så gott det går. Men då jag själv vart sjukt arg på M så vet jag inte hur det gick.
Jag är ju såååå förbannad. Eller förbannad är bara förnamnet.
Han har fan ljugit mig rätt upp i ansiktet när jag frågat om han har flickvän.
Efter 3½ år så tycker iaf jag att detta är helt sjukt. Varför kunde han inte vara vara ärlig mot mig??? Förtjänar jag inte ens den respekten efter 3½ år??
Och nu fick jag så jävla dåligt samvete fast jag vet att jag faktiskt inte gjort nått fel. Men jag tyckte så synd om henne.
Varför är ALLA killar idioter?? Ja nu kanske jag dömmer alla, men de är fan INGEN som bevisat mig motsattsen ännu...
Och jag skiter just nu blanka fan i om jag skriver ut dig på min blogg. DU har fan bara dig själv att skylla!!! Usch!
Så nu blir de inge mer M i mitt liv. Vi visste ju alla att denna dag skulle komma, men jag trodde verkligen inte att det skulle va på detta sätt.

Jag var bara tvungen att skriva ut min ilska. Nu är det gjort! Du är inte värd mer ilska från min sida just nu.
Åter till det roliga. JULEN!

Vi var framme i Kista lite innan tio, frukostmacka på McD.
Sen SHOPPING!
Först gick det ganska segt med shoppingen, men efter ett tag så började det rulla på.
Hittade julklappar åt alla som jag skulle köpa åt.
Det rullade in mer och mer folk ju mer klockan blev.
Vi började bli lite stressade så efter ett tag var det dax för en välförtjänt lunch.
TIPS!
Prova MexBurgaren på Spanjoren. Sååå god!
(Oj Ibrahim vad tycker du om den reklamen?)
Sen var det åter shoppingdax.
Hittade tom två klänningar till mig själv. Yeaay :D
Asså efter ett tag trodde jag fan att jag skulle tappa mina armar, tusen påsar. Typ.
Vi fick som tur var skjuts hem.

Det vart hem för en liten vila, slå in lite julklappar och sen hemåt Jessica och Emil.
Nu var det dax för uppesittarkväll.
Glögg, lite alkoholdryck, pepparkakor, Ericas hembakade bullar och choklad och Bingolotto.
Erica vann 100 kr och jag vann en ny lott.. jippi.. VAD HÄNDE MED RESAN JAG SKULLE VINNA?
Lukas fick julklapp av mig. Paket paket paket sa han, gullungen. Vi lekte lite med playdoh-leran han fick av mig.

Nu är jag hemma. Och jag är sjukt trött. Låång dag har det varit.
Och imorgon är det JULAFTON!!! Jippi!!!

Sov gott alla. Jag kommer somna innan huvudet slår i kudden tror jag.

Inga kommentarer: