onsdag 25 augusti 2010

Världens längsta vecka.

Denna vecka tar tamigfan aldrig slut!! Känns som att det har gått över en vecka men de e bara halva veckan som gått? Whats up with that lixom?
Denna dag har iaf gått liiite snabbare än mån och tis men ändå jävligt långsamt. Trodde aldrig dagen skulle ta slut och jag skulle få åka hem.
Sån jävla tur att barnen finns på mitt jobb och ger mig lite glädje annars hade jag dött för längesen tror jag.

Har iaf städat mitt kök idag så nu är det fint, bara resten av lägenheten kvar. Tänkte städa sovrummet innan jag går och lägger mig.

Nu börjar Cops på sexan, kan va ett av världens tråkigaste program! Dax att byta kanal! Ska titta lite på Tv nu innan jag ska hänga tvätt och städa sovrummet.

Imorgon är det torsdag. Hoppas den dagen går fortare. Vi ska gå iväg med barnen och plocka äpplen.

Snaaaart:
Helg helg helg helg!

På fredag blir det aw i stan med massa folk och alla som vill komma är välkomna! Har du vägarna förbi stan på fredag HÖR AV DIG ;)

Lördag VIN! Hos mig förmodligen alla som vill komma är välkomna! (nästan)

Inga kommentarer: