lördag 14 augusti 2010

Fredag going on lördag.

Igår efter jobbet var det middag hos Angelica. Vilken kväll det blev. God mat god dricka och många många skratt. Vi satt på balkongen fram till klockan tolv och det var underbar värme ute.
Tolvtåget hemåt vart det hursomhelst för mig och Klara då vi skulle upp och jobba idag.
Men jag hoppas på fler kvällar som denna.
Tack! RMI och RVK Tjejer!

Som tur var började jag halv tio imorse, värre för Klara som började kl sju...
Var trött och sliten idag på jobbet idag ändå. Somnade i soffan i personalrummer på rasten och vaknade med ett ryck och trodde jag hade sovit hela dagen och att vi typ skulle ha stängt. Så var det inte som tur var hade sovit i ca 20 min.
Sen var eftermiddagen lite lättare efter min powernap. RMI!!

Efter jobbet så var jag och lillesyster hemma hos storesyster för god middag och soffhäng.
Då vi är tre heeelt olika systrar så kunde vi inte enas om en film då dom ville kolla på nå romantiskt komeditjaffs och jag var mer in the mood för lite vapen och våld. Kvinnliga jag!
Slutade med att vi tittade på en film på TVn som jag sett skitmånga gånger, men det var mysigt att bara få umgås med världens bästa systrar. Sorores In Aeternum!

Nu kom jag precis hem kollar på Jackass och har målat om naglarna och ska snart krypa ner i sängen. Imorgon ska jag försöka sovaaa lääänge.
På kvällen ska jag Linda och Jillan in till stan och käka och lite sånt.

Smell yah later!

Inga kommentarer: