söndag 1 augusti 2010

Nu var det slut.

Jaha så var semestern slut. Dags att snart gå och lägga sig för att imorgon gå upp tidigt och åka mot jobbet för första gången på fyra veckor och två dagar. Väldigt blandade känslor.
Skulle vilja sova ut på mornarna men samtidigt så skönt med rutiner igen och lagad mat och så saknar jag alla barn och vissa arbetskamrater.
Men... Min semester har vart helt jävla underbar. Kan inte gnälla en sekund.
Har vart i grekland. Har spontanfestat mitt i veckan. Har vart ute i skärgården.
Har druckigt mängder med vin. Har lunchat med kompisar. Har Grillat. Varit ute i skokloster med Linda. Har Solat. Skrattat. Kollat på film. Dansat. Vart i Karlstad. Åkt motorbåt. Shoppat. Badat. Roadtrip. Ätit glass.
Umgåtts med alla underbara människor som jag känner!

Denna sommar slår många somrar med hästlängder. Bästa sommaren sen man hade sommarlov

Men jag hoppas på att sommaren inte är riktigt slut ännu. Hoppas på att helgerna framöver blir underbara! Nu blire alkoholfritt fram till Lördag, då KÖR VI IGEN!

Inga kommentarer: