lördag 14 augusti 2010

Lördagskris.

Jaha så var det lixom dax att klä på sig, fixa håret och sminka sig och allt det där man ska göra för att inte vara naken och se ut som ett genomskinligt troll.
Men de e ju nu allt det jobbiga som i vanlig ordning börjar..
Inga kläder? Iaf inget jag vill eller kan ha på mig, min feta mage svämmar över och allt sånt där som gör att jag vill gråta.
Troll håret.. Snälla kan det bli platt nångång, denna fuktiga luft gör att det är fruktansvärt omöjligt att hålla håret rakt i mer än tio min.. Och när jag hatar att ha det lockigt, så de blir alltid mittimellan då jag varje gång tänker att "denna gång håller de sig kanske rakt i mer än tio min...!"
Smink.. jaha man ser fortfarande att de e jag..? Vad hjälper de då?

Ursäka deppigheten, jag har en kris. Lördagskris. Den suger getballe!

Kanske ska genomgå en plastikoperation, de är aldrig för tidigt att börja.


Och ett ord jag måste få ur mitt ordförråd är ordet: BAH! "Jag bah.." "Och så skulle vi bah.." Och "hon bah.." Bah bah bah bah.. Jag kan inte sluta med det och det stör mig. Vad ska man säga istället?? Känner mig som 15 år.

Nej nu ska jag leta fram nått gammalt att dra över mig.. Sen mot staden.
Wanna join us så ere bah att ringa :P