onsdag 11 augusti 2010

Onsdagströtter

Asså det är nått med onsdagar.. jag är alltid så satans trött på onsdagar, slår aldrig fel.
Och denna onsdag är som alla andra.. tröttsam. Mittiveckantröttlixom..

Skönt att komma hem, ska slänga ihop nån slags middag köra en maskin tvätt och sen bara ligga på soffan, händer lixom inte så mkt annat ändå.

Måste boka upp mig på att göra nått skoj snart. Har inget speciellt som jag längtar efter.

Imorgon är det torsdag. Snart helg asså. Jag förstartar helgen imorgon hemma hos Angelica med vin och jag tror det kommer bli en heeel del skvaller oxå. Men inte så mkt vin får de bli för min del då jag jobbar fredag och Klara oxå. Som tur är så börjar jag klockan halv tio på fredag, ME LIKE!
Stänger dock.. dislike.

Nej nu blir middag, tjarrå!

Inga kommentarer: