torsdag 19 augusti 2010

Tapas en Barcelona.

Dagen på jobbet gick fort, huvudvärken fanns där hela dagen men bröt som tur var inte ut som det gjorde igår.
Har försökt ha på mig mina glasögon så mkt som möjligt då jag insåg att jag inte haft på mig dom sen innan sommaren och huvudvärken kan bero på de. Brukar få den här galna huvudvärken när jag inte använt mina glasögon på länge, ska ju egentligen ha dom jämnt.
Ska nån dag våga mig ner till nån optiker för att prova linser igen, men de e ju så jävla obehagligt!

Efter jobbet så åkte jag in till stan och mötte upp mamma och lillasyster, vi gick först till hötorget där mamma handlade blommor till min balkong. (Ja bättre sent än aldrig va?)
Sen gick vi till Barcelona satt på deras uteservering och åt tapas!
Måste åka till Spanien snart. Carrooo när drar vi???

När vi var galet mätta så begav vi oss hemåt.
Man borde göra sånt här oftare, helt klart! Äta middag ute efter jobbet. Mittiveckanskoj!

När jag kom hem så fixade jag blommorna på balkongen, slängde in en maskin tvätt och nu ligger jag här i soffan framför TVn med datan på soffbordet.

Imorgon är det fredag, denna vecka har gått läskigt fort. Ganska skönt ska det bli med helg iaf hoppas att huvudvärken försvinner helt innan helgen.

Vad händer på lördag? Nadiaaaaa!!????

Inga kommentarer: