torsdag 5 augusti 2010

One day on Skansen!

Idag åkte jag, Klara och Louise till Skansen med barnen från Förskolan.
Galet tur med vädret hade vi och barnen var snälla.
Kollade på massa djur hade picknick och bara njöt av en dag utanför Förskolan.
Vi avslutade med att titta på Sälarna där en flicka tappade sin keps i vattnet och grät. Stackarn. "Miiiin keeeeeeps!!!"
Sen åkte vi förbi Donken och käkade glass. Hon i kassan trodde vi skämtade när vi sa att vi skulle ha 12 mjukglassar.
När vi satt på tåget så pratade vi om vad som var roligast och flickan som tappat sin keps sa: SÄLARNA!! Haha det var tydligen inte så hemskt att tappa kepsen iaf.

När jag äntligen kom hem så var jag helt slut, var nöjd att jag överlevt dagen på Skansen trots min galna förkylning, som just nu absolut inte är bättre.
Somnade fort och vaknade efter en timme.
Nu har jag lagat mat, diskat och lagt mig på soffan och här planerar jag att ligga tills jag ska bege mig till sängen för att sova för natten.

Imorgon öpnnar jag så jag får gå hem tidigt. Hoppas på att jag mår mkt bättre imorgon.

Inga kommentarer: