tisdag 17 augusti 2010

I ottan..

Trots att jag gick och la mig försent igår så vaknade jag rätt pigg när väckarklockan ringde. Hade en as skum dröm som jag nu inte minns det minsta? Men jag minns att jag vaknade i drömmen och tyckte att den var konstig..
Jag drömmer mkt nuförtiden.??

Idag är det iaf tisdag, en av mina favvodagar. Måndagen är över och det är min tidiga dag på jobbet. Visst jag börjar klockan sju men jag slutar även runt tvåtiden. Och egentligen spelar det ingen roll vilken tid jag börjar för jag brukar alltid vara lika trött när jag vaknar ändå. Förutom idag då...

Kanske ska träffa Carro efter jobbet. Imorgon ska jag och Jenny kolla på film och på torsdag ska jag förmodligen ut och käka middag med la familia. Fullspäckad vecka! And I like it!
Fredag och lördag är dom enda dagarna denna vecka då jag inte ha nå planer, det brukar ju vara tvärtom. Men jag är öppen för förslag! ;)
Söndag så fyller världens bästaste lillasyster år så då ska vi ut och äta med familjen igen!

Nej nu ska jag fixa det sista inför att bege mig mot jobbet.. eller regnar det? Då har jag inge bråttom för då blire bussen.. Suck.
Jag är inte alls redo för höst. Jag vill ha mer mer meeeer sommar! Jag börjar få ångest när alla andra pratar om sina "åhvadmysigtmedhlöstdåmankanhatjockakoftortändaljusochdrickate"- känslor.
Blääää säger jag. BLÄÄÄ!
Jag vill ha sol, värme, linnen, öppna fönster och dricka kall cider på uteserveringar.
Jag är även för ensam för hösten. Känns bättre att vara ensam på sommaren.

Och när det är höst då är det så jävla mörkt och man vet vad som väntar en.. En lååång kall mörk vinter. Burra!
Våren är bäst, då är man som lyckligast, då blir det ljust och då är det som längst till den kalla mörka hemska vintern.
Och nej jag tycker inte om snö! Det får gärna vara lite snö över jul och nyår sen ska den väck!
Snö är jävligt kallt, och sen blir det jävligt blött!

Tycker mer om värme än kyla helt enkelt, det borde ju fan va normlat!?
Men jag får väl börja köpa hem lite varma kläder nu.. Det suger... FETT!

Ha en trevlig dag! :P

Inga kommentarer: