fredag 6 augusti 2010

Bajs.

Jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuk!!

Eftersom jag öppnade på jobbet imorse så var jag tvungen att åka dit.
Skulle gå hemifrån 06.00 och råkade försova mig och vaknade 05.53!! Ahh panik!
Borstade tänderna samtidigt som jag klädde på mig. Satte på mig ett par solglajjer och skyndade mig till bussen.
Kallsvettig som få..
Bussfan var försenad SJU JÄVLA MINUTER! Och när bussen kommer så säger busschauffören glatt: Godmorgon! Jag tänkte Kukhuvud åt busschauffören.
När jag gick av bussen såg jag tåget komma och fick springa. Det var sjukt jobbigt. Jävla förkylning. Jag kunde inte andas och hostan ville inte sluta.

Till slut kom jag fram till jobbet, kallsvettig och hemsk.
Barnen droppade in lite smått och jag åkte hemåt efter frukosten. Var hemma klockan nio.
Gick och la mig med en gång. Vaknade vid två och åt lunch och nu ligger jag i min soffa.

Nu intar jag ett dygn i liggläge.
Jag ska inte göra annat än kureras. Imorgon är det fest, och jag ska dit!

Inga kommentarer: