söndag 22 augusti 2010

Så har ännu en helg snart passerat..

Igår begav jag mig hemåt Nadia i Årsta med en påse från systemet. Där befann sig även Malin och Jessica, vi spelade spel och drack mkt vin och snackade en massa skit. Hatar att jag är så dålig på at träffa Nadia vi har så jävla kul tillsammans. Fulla lyckas vi alltid bli oxå Oj vad med alkohol det blev, lite utav en dimma känns det som nu. Tyvärr så bor Nadia långt bort så jag tog tvärbanan mot globen, då dom stänget av Årstabergs station på natten (BLÄ!) tunnelbanan till centralen och sen sista pendeltåget hemåt. Full och glad. Men en skitbra Lördag var det iaf!
Nadia och Malin dansade på spåret! Oj vad de spåra...! Hahaha! Ja vi är typ 15 år, vadådå?

Så var det söndag igen. Middag med familjen på Helens krog ikväll. Älskade lillasyster fyller 20 år idag.

Måndag imorgon. Usch.
Denna vecka ser jag inte fram emot då jag vet att jag imorgon kommer få sitta med ett barn själv mellan fem och sex så det kommer ju vara den längsta timmen EVER! Sen går min tidiga dag som jag har på tisdagar bort denna vecka då vi har personalmöte klockan fyra. Lön på fredag, den är efterlängtad. Min hög med räkningar verkar dock bara växa...Hur kan de komma sig?

Längtar till nästa helg! Fest hos mig kanske?

Inga kommentarer: