söndag 29 augusti 2010

The end of a partyweekend...

Oj... jag är nog halvdöd idag. Eller heldöd kanske tom? Typ...

Igår vart det fest. Galet. Jag hade as kul. Kvart över fem snubblade dom sista deltagarna hem. Jag var självmordsbenägen och frusen och tog ett bad innan jag snubblade ner i sängen.
Det vart iaf en väldigt lyckad kväll med massa roligt folk. Tyckte inte att jag var så full igår men när jag nu känner på min baginbox och min kropp säger att det blev en hel jävla del igår, baksmällan avslöjar hur bra jag måste ha mått igår då jag mår skit idag, men det var det helt klart värt.
Vi spelade spel hela natten, bara sanningsfrågor, ALLA svarar på alla frågor!
Hände några småincendenter som kanske inte var helt kul men det försörde inte min kväll.. Men min stackars matta måste kemtvättas.

Men jag har fan haft en toppen helg då jag fått umgås med en massa kul folk som gör mitt liv värt nått. Både fredagen och lördagen har vart helt jävla kanon! Awsome!

Och idag har jag käkat lunch med Janne (vi ses ungefär en gång om året) och hans söta son Damien. Vi ses alldeles för sällan men när vi väl ses är det som det alltid varit som att åren stått still.. fast det har hänt en jävla massa då han är både gift och har en son på två år?

Snart ska jag ha söndagsmys med min Linda.

Imorgon jobb.. veckan kommer gå fort. Snart är helgen här igen och då ska vi ut och fira min bästaste Carro i stan. Yeaaay Cant wait!

Inga kommentarer: