tisdag 10 augusti 2010

Mitt i tisdagen!

Igårkväll när jag gick och la mig så var jag nog mer snurrig än vanligt. Satte väckarklockan på en halvtimme för tidigt... I SUCK!
Och jag började klockan sju imorse så det var inte så att jag måste tyckt att jag inte skulle börja jobba tidigt nog.

Aja med lite extratid imorse så passade jag på att sätta upp mitt nya duschdrapperi som jag fick hem från HM igår.
Nu väntar jag bara på nya handdukar och ny badrumsmatta. Kul med lite nytt!

Asså jag börjar få panik. Det måste hända nått snart. Jag behöver nån förändring i mitt liv. Kanske flytta? Byta jobb? Träffa nytt folk? Nååååttt måste hända. PRONTO!
Har ställt min lägenhet i bostadsbytes kön i Väsbyhem. Jag ligger så jävla kasst till i bostadskön. Anmälde interesse till Signalisten för en lägenhet i Frösunda. Meeen ni som inte vet de så är det omöjligt att få en lägenhet i Solna om man inte redan bor i Solna..

Och nu är jag faktiskt väldigt uttråkad oxå, slutade jobba klockan tolv meeen det finns inget att göraaa..

Om nån är sugen på att roa mig så göre bah!

2 kommentarer:

jojo sa...

det är bara att satsa! finns inte mycket att förlora här i livet så länge man har bra vänner och familj. precis som du har!

Anncharlotte sa...

Yes I got the best ones :D