lördag 28 augusti 2010

Partyweekend.

Igår efter jobbet åkte jag hem och tog en snabbdusch och bytte om och sminkade mig lite sen kom Pettson och hämtade mig.
Var såååå längesen vi träffades men när vi väl ses så är allt som det alltid har varit. Känns som att vi kan prata om allt. Vi är för kassa på att ses men de ska det fan bli ändrig på! Vi åkte hem till honom i kungsholmen där jag öppnade en cider. Åh det hade jag saknat hela veckan. Alkoholist? JAVISST!
Pettson fixade sig lite sen begav vi oss hem till hans kompis Jimmy som bodde i värdens minsta lägenhet på St Eriksplan. Där drack vi lite mer och pratade om vart vi skulle bege oss. Vi skulle möta upp lite annat folk ute oxå bla min underbara Frida som jag träffar ca två ggr om året.
Efter mycket prat om ställen över hela staden så hamnade vi på Dubliner? Jag var sugen på annat men jag hade sagt att jag följer med vartsomhelst. So I did go with the flow.
Vi var ett helt gäng där, var så skoj. Lite kända ansikten men en hel del nya oxå. Det pratatdes om gamla tider, nya tider, gamla saker och nya saker. Hade skit roligt. Dessa människor kan verkligen få mig att skratta.

Men då jag var lite fredagstrött efter en veckas jobb så bestämde jag mig att ta sista tåget hem. Somnade till på tåget men vaknade som tur var till mellan rotan och väsby.

Men jag hade en skitkul fredag och jag hoppas att en likadan inte är långt borta.

Men faaan vad kallt det var ute igår! Höll på dö när jag klev av tåget här i Väsby. Nu är vintern nära alltså, fan vad depp.

Sov ända till klockan tolv idag, det gör jag typ aldrig. Brukar vakna senast tio. Men skönt var det. Men nu ska jag hoppa in i duschen för att försöka komma iväg mot Ica.
Ikväll är det dricka hos mig som gäller. Fast vill ni veta nått sjukt..? Jag är typ sugen på att dra till stan.. ??? WHO AM I???
Men ikväll blir de att va hemma hos mig som gäller mina underbara tjejer kommer över och du är oxå bjuden. Kom och gör kvällen hos mig till en fest!

Inga kommentarer: