onsdag 18 augusti 2010

Pain in my fucking head.

Gick från jobbet klockan tre idag redan. Klarade inte längre. Mitt huvud var påväg att sprängas i små små bitar kändes de som.
Började känna av huvudvärken vid ett tiden och fick en värktablett men sen blev det ändå bara värre och värre, smärtan gick ner i nacken och jag kunde knappt röra huvudet utan att vilja begå självmord.
Kom hem och gick direkt och la mig. 4,5 (!) timmar senare så vaknade jag. Huvudvärken var inte alls lika hemsk men fanns fortfarande där. FÖRSVINN!
Efter att ha fått i mig en alldeles för sen middag så ligger jag nu här i soffan och det känns bättre i huvudet.
Meeeeen hur ska jag kunna sova inatt??
Fast jag känner mig faktiskt fortfarande lite trött så det kanske går bra.. hoppas på det iaf.

Imorgon ska jag vakna helt fri från huvudsmärtor!

Nu vågar jag inte sitta vid datan längre ifall det får huvudvärken att komma tillbaka...

Inga kommentarer: