fredag 20 augusti 2010

I´m bored!

Slutade tidigt idag vilket var as skönt då mitt huvud för tredje dagen denna vecka ville falla i bitar.
Åkte en snabbis förbi Ica hem för att somna i soffan. Efter ett tags sömn så vaknade jag och insåg att huvudet var lite bättre men värken fanns där nånstans och gjorde sig påminnd så fort jag fick för mig att röra på mig.
Men nu efter middag och lite choklad så känns huvudet mkt bättre, känner ingen värk alls faktiskt.

Fredag, underbara fredag. Sällskap av mig själv framför tvn. Känns skönt.

Imorgon ska jag hem till Nadia i Årsta och dricka vin.

Annars så börjar jag bli galet uttråkad av mitt liv. Jag bara står och stampar på samma plats. Bor på samma ställe jobbar på samma jobb och umgås med samma människor. Jag tycker om min lägenhet jag tycker om mitt jobb och jag älskar mina vänner men jag börjar känna mig riktigt uttråkad. Måste hände nått nytt snart.
Håller på tittar lite på lägenheter men inget faller mig i smaken just nu..
Vad kan hända? Vad ska jag göra?
Några förslag?
Eller kommer höstdeppet tidigt i år?
Sommar please come back!

Annars så trivs jag :P

Trevlig helg! Den kom i rättan tid denna vecka...

Inga kommentarer: