måndag 16 augusti 2010

Monday glory..

Igår vart de en riktig söndag. Lunch på Tiger med Jenny och Jill och sen åkte vi vidare till Stinsen för att kolla runt lite. Jenny handlade saker att ha på sig till sitt nya jobb som hon börjar idag. Det kommer att gå as bra Jenpan!
Efter den lilla shoppingen så handlade vi lite gott. Åkte hem och sen efter en stund hem till Jenny.
Vi mös ner oss i soffan med godis m.m och tittade på Varannan Vecka. Kom på efter fem minuter att jag sett den förut men den är lite små rolig så de va ok.
Som jag vill ha en söndag. Var skönt att jag inte var bakis heller...

Nu är det måndag. Jag är taggad för en ny vecka. Vaknade dock en timme och 45 minuter innan väckarklockan så nu har jag ätit lite frukost och tittar på TV och tar det lugnt. Satte upp nya gardiner i vardagsrummet nu oxå.. Men vet inte om dom är lite för korta?
Massa tid på morgonen är ovanligt för mig men jag vet att jag kommer få stressa innan jag ska gå iaf.

Läste precis att D har blivit singel, är det fult av mig att bli lite skadeglad?

Nej nu ska jag titta på TV en stund innan jag ska börja fixa mig för dagen.

Ha en skitbra vecka!

Inga kommentarer: