torsdag 26 augusti 2010

Det är nära nu...

Nu är jag hemma alltså är torsdagen avklarad! Yeay!
Vet ni vad det betyder?? Jo det betyder att imorgon är det fredag och ni kan inte ha gått misste om hur mkt jag är sugen på helg. Är sugen på att inte ha några måsten. Jag är sugen på alkohol och fest!

Men nu är det fortfarande torsdag så jag tänkte faktiskt städa mitt vardagsrum då det har kommit hem lite för många paket från HM på senaste och det står en massa kartonger i mitt vardagsrum. typ som att jag kommer att återanvända dom snarast? Eller någonsin?
Efter städningen ska jag hem till Jenpan och titta på film med henne och Jill vi vart nämligen alla sjukt sugna på att titta på Crash häromveckan så det ska vi göra. Det kommer att gråtas då jag kanske är världens blödigaste person när man tittar på film. Grinlisa!

Nej men är det nån som är sugen på att hänga med på en aw imorgon så är det bara att hojta till!

1 kommentar:

jojo sa...

det är verkligen en bra film. Känns som den borde vara obligatorisk för alla människor att se.