torsdag 16 september 2010

Snart ska jag bli frisk och sluta gnälla! (Hoppas jag)

Kände för en stund sen att det var så skönt att jag mådde så himla mkt bättre och att jag inte behövt ta en värktablett på länge.. men tji fick jag och nu gör det ont igen. Jahaaa nu har värktabletterna verkligen släppt.

Men jag tror fortfarande att jag är på bättringsvägen för pappa har hotat mig med att om jag inte är bra på lördag så kör han mig till doktorn. Usch hemska tanke.

-Läkaren är inte farlig på nått sätt Anncharlotte, sa han.
-Äääh jooo, svarade jag honom då. Pappa minns inte du typ sist jag var hos doktorn och gick därifrån gråtandes för att dom var så dumma.
-Det var fem år sen Anncharlotte!?!
-Dom är säkert lika dumma mot mig fortfarande fast jag blivit äldre!
Jag kan inte låta bli att bli som ett barn när jag pratar med min pappa... Och värre när jag är sjuk.

Nu har jag hursomhelst tagit nya värktabletter och väntar på att dom ska verka, och när dom gör de ska jag gå och lägga mig och hoppas på att inte vakna igen förens det är morgon. Skulle va skit skönt att sova en hel natt då jag inte gjort det på typ en vecka.

Snart helg. Inget som jag ser fram emot speciellt mkt eftersom jag ska göra samma sak som jag gjort hela veckan, ligga på min soffa och glo på tv. ALLT för att bli frisk nu.
Det är som att en heeel vecka försvunnit ur mitt liv. Skit trist faktiskt!

Inga kommentarer: