lördag 11 september 2010

I got a feeling...

Igår var det mys hemma hos Jessica.
Mötte upp henne och Lukas utanfär Ica. Vi handlade chips och dipp och fanta. Vi gick hem till dom och väntade på att Idol skulle börja. Lekte lite med Lukas som är det bästa barnet i världen. Vi tittade på Idol, blir alltid lika chockad över folk som försöker..
Efter Idol lekte vi lite med Lukas i hans rum. Jag vill va batmanbilen sa jag.. Dududududududu BATMAAAAN sjöng jag och körde med bilen på bilmattan, Lukas tar fram den största lastbilen (i världen typ) och sjunger dududududdudu baaatmaaan och kör över min lilla batmanbil. Haha vadå förstöra leken? Sen var det dax för Lukas att sova och jag och Jessica var galet trötta men satte ändå på Dreamgirls som kanske va den längsta filmen just nu. Sen gick jag hem.

Jag har en känsla av att denna kväll kommer bli skitskoj. Trots att jag drömde inatt att jag fick för mig att sätta på mig en svart kort kjol och en svart genomskinlig kort spetsblus UTAN bh?? Skum jävla dröm.. Tur att det bara var en dröm iaf!
Ikväll ska jag, Tove och Jenny göra byn.

Nu ska jag äta en galet sen frulle så det kanske mer räknas som lurre?

Tonight gonna be a good night!

Inga kommentarer: