torsdag 2 september 2010

Ons och tors!

Igår var vi iväg med barnen till Huvudsta Ridklubb där barnen fick titta och klappa på en häst och titta runt i stallet... Fan vad trött både barnen och jag var när vi kom tillbaka till förskolan. Vi gick runt 8.15 och kom tillbaka 14.30.
När jag äntligen fick gå från jobbet så var jag as trött. Men det var ändå en kul dag och det är alltid skönt att komma bort från Förskolan.

Mötte efter jobbet upp Caro och vi hade en vanlig Anncharlotte och Caro kväll, mat från Tiger och film. En galet god fruktsallad fick vi i oss oxå! Det var mörkt när jag gick hem, nu är det verkligen höst! Blääää... Längtar tills våren!

Gick och la mig vid halv elva igår och var så trött så jag somnade på en gång och försov mig imorse.. Fan. Stress på morgonen är det värsta jag vet!

Idag kom polisen till jobbet, barnen fick prova sitta i polisbilen. Alltid roligt när det inte alltid är samma varje dag, får dagarna att gå fortare. Nu är brandmännen välkomna ;)

Nu sitter jag hemma har en tortellinigratäng i ugnen och en tvätt i maskinen. Sen är det Tvn som gäller resten av kvällen.

Just det jag har en godispåse bredvid mig men då jag frånochmedigår började en godisfri månad så stör påsen mig, nån som vill ha?

Imorgon fredag. Snart helg, fan vad snabbt veckan gått!

1 kommentar:

Klara. J sa...

du är välkommen att lämna godiset till mig imorgon!