onsdag 8 september 2010

Jag har nu lila naglar!

Jahapp... Jag måste bara säga att jag bara älskar att vara hemma. Hemma i min soffa framför tvn och datan. Bara vara... Har jag blivit vuxen nu?
Fast på helger är ju jag tvärtom och är mitt gamla vanliga jag som vill vara varsomhelst utom hemma och vill vara omringad av massa människor.

Helgen är nära nu och har nu ikväll bokat upp mig för denna helg.
På fredag ska jag få mysa med mina favvo tvååring Lukas, han har frågat sin mamma om mig så vi bestämde att det var dax att ses så på fredag blir det mys med Jessica och Lukas.
På lördag ska jag dricka vin med Tove, är det nån som vill haka på så är ni mer än välkomna! Lär bli lite Väsbyhäng då. Skoj! :D

Nu har jag målat naglarna lila och tittar på Kungarna av Tylösand (Svenska versionen av Jersey Shore) medans dom torkar, naglarna alltså dom i programmet blir nog aldrig torra, men fy fan vilket program! Haha.. Det finns ju roliga och äckliga människor alltså. Fast dom verkar ju ha galet skoj men vilken ångest när dom ser programmet nu. (Hoppas jag iaf) PARTY!!

Men nu är naglarna torra så nu ska jag ta en dusch och sen sovaaaa...
Imorgon är ny dag och nya tag på jobbet med underbara barn.

God natt!

Inga kommentarer: