söndag 26 september 2010

Olive House.

Oj vilken kväll..
Började hos Caro. Jag fick i mig en hel jävla del vin. Massa deeptalk och skratt.
Redan vid elva gick vi till Olive House. Det var mkt folk. Tyvärr var ett stort minus där.
Men om jag hade skit skoj. Kanske lite för skoj. För mkt alkohol iaf.
Var så skönt att mingla med en massa folk man känner och så var det skit kul att dansa.
Hoppas dom ska ha öppet lite oftare nu och att det då är såhär mkt folk då.
Jag vrickade foten. Aj som fan.
Vart skit irriterad på D som skulle ifrågasätta massa konstiga saker. Vart irrterad på C som har ett jävligt skumt tänk och skulle börja prata om massa gamla saker.
Sen fick jag för mig innan två att jag ska gå hem. Vrickade foten ytterligare tre gånger på vägen hem. Idag gör den helvetes jävla pissont.

Jag är nu bakis och vill dö. Men jag håller hoppet vid liv då jag nu ska bege mig hemåt min syster för klädis och fika. Skoj skoj! Skönt sätt att spendera söndagen iaf.
Sen ska jag dricka cola!

Inga kommentarer: