onsdag 29 september 2010

Det är bara onsdag idag!

Alltså jag har trott hela dagen att det vart torsdag, men vet ni? Det är bara onsdag. Det suger... Getballe!

Igår var jag på banken för att byta ut min gamla dosa mot en ny, personalen tyckte att jag hade ett behov av ett ekonomiskt samtal och prata om sparande och sånt. Så nu har jag bokat ett samtal om två veckor. Men jag har inte råd att spara pengar, då måste jag få löneförhöjning först.
Träffade Jillan efter det en snabbis i centan, hon tröttnade snabbt på Norge och kom tillbaka hem till oss.
Sen åt jag middag med pappa innan vi storhandlade. Nu har jag mat hemma, det ni :D

Idag har jag ätit tacos. Lilllördagslyx.
Jag längtar till på den riktiga lördagen. Då ska jag få vara med min Nadia! Vi ska dricka för mkt vin som alltid, sen utgång i stan. Vart ska du?

Imorgon är det en lååååång dag. Vi har föräldramöte som börjar halv sju. Segt.

Det är en jobbig dag imorgon. Imorgon är det två år sen min korean togs ifrån mig. Från oss. Han är saknad, hela tiden. Det gör ont. Det kommer tårar.
Tiden läker inte alla sår... Jag har fortfarande ett stort svart hål i bröstet.

Inga kommentarer: