måndag 27 september 2010

Asså visst ska man va glad..

MEN det där jävla Madeleine i Idol är ju bara vidrig. Jag tror jag lider av ADHD lr nått för varje gång jag ser henne så vill jag bara slå henne.
-Men ANNCHARLOTTE du kan ju inte vilja slå nån för att den är glad!?!
Äääh jo det kan jag visst. Inte för att hon är glad utan för att hon är jobbig OCH TÖNTIG!!! Och då löser våld allt.
Jag är ingen våldsam person men man blir ju bra sugen ibland. Iaf när man ser brudar som den där. Usch.
Hon får helt klart fram min dåliga hatiska sida.

Om hon går vidare så måste jag helt klart hata svenska folket och sluta titta på Idol. Typ..


Ok.. Ska man komma på nått positivt för att avsluta detta negativa inlägg...

MÅNDAGEN ÄR SNART SLUT!
Imorgon ska jag träffa Jillan och sen storhandla.
Onsdag ska jag träffa Caro
Torsdag är det föräldramöte
Fredag ska jag kanske på bio
Lördag blir det middag hos Nadia i Årsta och sen utgång i stan.
Fullspäckad vecka ser ni ;)

Inga kommentarer: