tisdag 21 september 2010

Mat i ugnen!

Måndagen var en seg dag, kände mig inte helt frisk vilket var jobbigt. Jag stängde även igår så dagen var äckligt lång!
När jag kom hem kom pappa förbi med en spegel till mig. Så nu är den lilla smala i hallen utbytt till en stor, så nu kan jag växa lite till och ändå se hela mig i spegeln.
Nej jag har faktiskt bestämt mig, att sluta växa alltså.
Vill gå ut och gå ikväll men verkar inte få med mig nån då Jessica bangaaar du är en baaaangeeeeer!! Och Linda hinner inte innan Idol och sånt som man vill se på TV.
Såååå tråååkigt att gå ut och gå själv, men jag funtar ändå på att göra det. Jag har ju motivation nu den måste man ju ta tillvara på.
Men just nu har jag mat i ugnen. Tortellinigratäng. Sen promenad. Sen Idol.

Imorgon låååång dag på jobbet, personalmöte. Snark!

Men nu är maten klar! Hinner inte och vill inte blogga mer just nu! Hejrå!

Inga kommentarer: