torsdag 16 september 2010

Sjukling.

Ny dag nya tag. Eller några tag kommer det inte att tas idag heller. Jag är för sjuuuuuk! Asså jag förstår inte att ni inte tycker mer synd om mig. Jag har smärta. Jag dööööör!
Fast jag ska vara ärlig jag mår lite bättre idag, inatt vaknade jag bara var tredje timme och det är framsteg kan jag säga!
Har fortfarande pissont i halsen men det är bättre än igår men istället så har kindtänderna fått för sig att växa så jag kan typ inte äta iaf. Typikus.
Min underbara pappa var här igår med värktabletter och isglass, youghurt, frysta bär och massa saker som är lätt att äta när man har ont i halsen. Han är världens bästa pappa.

Pappa sa dock att han tror att jag har halsfluss vilket jag ignorerar för har man halsfluss så måste man gå till läkaren och jag säger nej till läkarn. Så jag har inte halsfluss, jag är nämligen självläkande!

Helgen kommer att bli lugn.. mkt lugn. Jag ska inte göra många krafttag nu alltså. Jag ska bara ta det lugnt. Bli frisk.

Inga kommentarer: