fredag 17 september 2010

Jag bara skiter i.

Febern verkar nu vara helt borta! Men jag har kvar den där jävla smärtan i halsen, den är inte alls så hemsk som den har varit men den är fortfarande där och den är fortfarande jobbig.
Och nu är det jobbigt att känna sig frisk men ändå inte vara frisk. Halsen stör mkt.
Jag är så jävla trött på att va hemma. Så satans trist.

Funderar på om jag ska palla mig ner mot bibblan för att förtidsrösta, skulle va skönt att ha det avklarat. Jag är så jävla trött på allt jävla snack om valet, jag är så trött på folk som pratar om valet som inte ens vet vad dom pratar om med det är ju liiite ballt att rösta på typ moderaterna.. eller?
Sen finns det ju dom som vet vad dom pratar om. Men de e upp till dom.
Jag är inte tokinsatt, typ inte speciellt insatt alls. Politik har aldrig intresserat mig. Politik är as trist! Så ere bara...
Försök inte ens diskutera politik med mig för det är ett alldeles för trist ämne för att inte få mig att somna eller bara gå därifrån.
Jag har åsikter om ganska mkt saker här i livet men politik ger mig ingenting. VA HUR KAN HON SÄGA SÅ?? BRYR HON SIG INTE OM SVERIGE?? Blaaaaaaahaaaa!! Klart jag bryr mig om Sverige, men Sverige överlever.. Promise!
Det är ett alldeles för svårt ämne för mig alltså, haha. Alltså jag tycker att det flesta partier har både fördelar och nackdelar, utom sd som enligt mig bara är en hög med idioter.
Jag tycker att moderaterna har vettiga saker att säga.. Men det har sossarna oxå. Sådeså!
Vad tjänar jag då mest på att rösta på? Blått eller rött?
Om nått parti kunde säga till mig..
-Anncharlotte om du röstar på oss då lovar jag att barngrupperna i förskolan kommer bli mindre och ni kommer få högre lön. Förskolorna kommer få mer pengar. Vi kommer sänka din hyra och ta bort den där jävla karensdagen!!
Då skulle jag rösta på det partiet, men inget parti kan säga så till mig. Det tycker jag är trist!
Nu kanske ni som är sjukt insatta blir irriterade på mig men det skiter jag i.
Politik är tråkigt och neeej det är inte ett dugg intressant. Jag tänker inte låtsas vara intresserad. Jag tycker inte det är ballt.
Hur roliga tror ni att dessa politikersnubbar och damer är att hänga med egentligen? Sjuuuukt tråkigt tror jag!

Oj nu skrev jag mer om skiten än jag nånsin tänkt göra. Sorry.

Hursomhelst så är det ju helg nu, en helt oförtjänt helg för mig som typ inte jobba på hela veckan men ändå helg. Jag ska ha en lugn helg. Jävligt lugn helg. Trist helg alltså.

Ser istället fram emot nästa helg då Mallanbrallan kommer hem och vi ska festa på lördag och på klädbytardag på söndag. Men de e ju lååångt kvar till nästa helg.

Inga kommentarer: