söndag 5 september 2010

Man kan tyvärr inte alltid vara på topp...

Igår möttes några upp hemma hos Caro, jag fick i mig två bamseglas med vin innan det var dax att gå mot tåget.
Vi mötte upp dom andra vid tåget och åkte mot Mamas and Tapas.
Resturangen hade god mat men minus var den trånga lokalen och den griniga personalen.

Efter ett tag började jag kännas näsan täppas igen och mitt humör gick neråt. Försökte dricka lite cider för att bli på bättre humör. Funkade inte som jag önskade...
När notan skulle betalas så fattades det pengar, hur svårt är det att räkna ut hur mkt man ätit och druckit för och lägga det?
Vi gick emot Sommar där vi skulle spendera resten av kvällen, några gick mot tåget för att åka hemåt. Jag vill följa med för att fira Caro som fyllt år. Men när vi kom till stället så kände jag mig så jävla otaggad och ville inte förstöra Caros kväll genom att typ sitta och vara otaggad och jag kände att mitt humör vart inte precis bättre så jag bestämde mig för att avvika.. JAG? Jepp jag kan inte va på topp jämnt jag är oftast den som är alltid på humör för fest. Men jag har inget mellanting antingen jag är taggad eller galet off.
Men jag bara hatar att vara den som är off vara den som är otaggad, känner mig inte riktigt som mig själv när det händer. Känner mig så jävla tråkig!
Men för att Caro inte skulle behöva se mig off och känna att hon måste på nått sätt underhålla mig så bestämde jag mig för att åka hemåt.
Blandade känslor, ville inte hem jag ville vara på bra humör jag ville vara party men det gick inte.
Men jag förklarade för Caro varför jag åkte och ni som inte heter Carolina Leguisamo har inte ett skit med det att göra...
Men jag lovar Caro att vi tar igen det här en annan helg... snart!

Kändes jätte konstigt att vara hemma klockan tolv en lördag. Och skit skumt att vakna upp en söndag utan att va det minsta bakis...

Jag ska snart bege mig hem till mina föräldrar då släkten kommer dit för att fira att mina lillasyster har fyllt år.

Imorgon back to work,
hoppas den här veckan går lika fort som förra...

Inga kommentarer: