söndag 19 september 2010

Om en vecka är det helg igen!

Det blidde några glas vin igår för att fira att jag blivit frisk, man ska fira allt tycker jag!
Vi var hemma hos Tove sen gick vi ner till Hästen först var det dött sen kom det folk så det blev skoj. Sen drog vi tyvärr ner till Magget en stund men det sög getballe och jag fick en galen huvudvärk så jag, Linda och Matte gick till Twentyone som har börjat ha nattöppet. Åt nån grillad smörgås som jag inte kände så mkt av för huvudvärken var enorm.
Sen tog jag och Linda bussen hem. Jag däckade i min säng snabbt men vaknade efter en stund av att huvudvärken inte ville ge med sig. Och jag mådde illa av smörgåsen.

Vaknade som tur var imorse utan huvudvärk.
Ska snart käka lunch med Jenny och G sen ska jag hem till mina föräldrar på middag och mys.
Rösta? Det gjorde jag igår! Skönt att redan ha det avklarat faktiskt.

Imorgon ska jag jobba!! Yeaaay! Ska bli så skönt efter en vecka sjuk hemma. Saknat barnen så jävla mkt! Är fortfarande lite förkyld och så men de skiter jag. Work here I come!

Inga kommentarer: