tisdag 7 september 2010

Grinigtisdag.

Ohj idag har det vart en jobbig dag igen på jobbet.. jag började dagen med att gråta och jag grät mycket, när jag väl börjat gråta så finns det typ inget stop i mig verkar det som.
Jag hatar dock att gråta, jag hatar när andra gråter. Jag ska nämligen va så ball och tycka att det är skit töntigt att gråta och att det är bara svaga människor som vill att folk ska tycka synd om en som gråter. (Och sen barn oxå) Men själv kan jag inte hålla tillbaka tårarna när jag väl börjat hur mkt jag än försöker, dom kommer där forsandes ner för mina kinder. Och jag hatar det jag ursäktar mian tårar. Jag vet att personen som fick mig att gråta inte var ute efter att få mig att gråta, men jag är tydligen en jävligt känslig människa ibland. (All annan resterande tid är jag nämligen råball...)
Hursomhelt så blir man trött av att gråta och mina ögon har inte återhämtat sig ännu så hoppas att det blir bättre av ett storkok av köttfärsås och Idol.

Jag ber för att morgondagen blir hundra gånger bättre!

Inga kommentarer: