fredag 24 september 2010

I´m so fucking happy its friday!!

Så skönt med fredag denna vecka. Var riktigt skönt att gå från jobbet.
Pratade lite med Malin som gjorde mig glad. Kom till tåget och där var det massa knas pga stopp i karlberg. Men jag var typ lugn och harmonisk och kunde inte bry mig mindre för jag har ändå helg.
Men tåget kom efter en kvart och jag fick komma därifrån.
Mötte Malin vid stationen. Vi tog en fika och pratade om allt som hänt dom senaste veckorna. Hon har ju hunnit med läskigt mkt, köpt tomt i kiruna, förlovat sig och tagit körkort. Helt galet.
Själv går jag i mina vanliga gamla fotspår.. trist.

Nu ligger jag hemma i min soffa har tagit ett varmt bad och äter melon och vindruvor. Vindruvorna var skit äckliga.. Kasst.
Tittar på Idol.
Är skit trött och vill sova snart.
Men jag ska måla naglarna först..

Imorgon däremot då ere parteeey!!

Inga kommentarer: