fredag 10 september 2010

Iiiiiiiit´s FRIDAY!

Ibland har jag det bra, idag var det min stängningsfredag. Vi stänger klockan sex men idag vart det tomt på barn redan tjugo i fem. Sicken tur! :D

Nu har jag precis ätit middag. Ska snart mot Ica för att möta upp Pessica och Lukas. Vi ska ha fredagsmys. Har saknat den där lilla skitungen då jag inte träffat honom på typ en månad.
Vi ska äta chips och dipp och mysa ner oss i soffan och titta på film. Fredag när den är som bäst!

Imorgon blire vin för heeela slanten! Så ha lite överseende med mig om jag får för mig att göra, säga eller skicka skumma saker. (Vilket jag självklart ska försöka avstå ifrån men man vet aldrig vad som händer när jag och Tove är i farten.)
Att jag ger mig in på det kan man ju nu undra.. Men jag och Tove har så jävla kul just då så vi tycker helt klart att det är värt det!

Inga kommentarer: