fredag 3 september 2010

Friday on my own..

Så var fredagen äntligen här. Veckan har gått i en jävla fart. Idag har jag suttit halva dagen i ett nätverk och pratat om miljön på förskolorna och vad som lockar barn till lek. Lärde mig inget nytt men som en bitter kollega på jobbet sa: Det finns inget nytt under solen inte ens i Reggio...
Hon ville dumförklara mig för att jag sa att vi inte pratat om nått nytt i nätverket. Hon är bara sur för att ingen på jobbet ville att hon skulle va kvar i nätverket.

Eftermiddagen på jobbet gick snabbt och nu är det äntligen helg.
Nu ligger jag hemma i min soffa och mest bara glor på ingenting på tvn. Jaaa jag vet att det är fotboll på tv men jag bryr mig inte så jätte mkt.

Imorgon blire stan. Vi ska ut och käka på mamas and tapas för att fira Caro, sen blire utgång. Trevlans!

Nu ska jag snart samla ork för att måla naglarna...

Trevlig helg!

Inga kommentarer: