måndag 6 september 2010

Pissmåndag.

Idag har vart en jävla skitmåndag kan jag säga!

Först lite piss med en av mina bästa vänner. Skulle aldrig medvetet göra dig ledsen.. ALDRIG du betyder för mkt för mig för att jag skulle kunna ens överväga att få dig ledsen med flit. Jag hoppas att du förstår att jag inte menade nått illa...

Sen jobbet.. suck. Ibland är det svårt att förstå att även som dagisfröken har man ett privatliv jag har aldrig skrivit på nått papper om att mitt privatliv tog slut när jag började där meeen jag har däremot skrivit på sekretesspapper och dom håller jag min till till 100000 %!!
Och så stängde jag och satt ensam med en unge i 45 min.. dom lääääängsta 45 min i världshistorien. (Asså längre än 45 min var för jesus på korset, de ni...)

En liten lycka i en annars mörk måndag är att en av mina bästaste kommer tillbaka om en månad! Vart så glad när jag fick veta det idag att jag nästan började gråta!

Nu ska jag äta god kyckling och bulgursallad och mysa ner mig i soffan framför tvn. Och jag ska dricka cocacola till.. PÅ EN MÅNDAG! Fööör de e jag fan värld idag.

Inga kommentarer: