måndag 26 oktober 2009

Åh underbara lediga måndag.

Tänk om man fick va ledig varje måndag.. de skulle va super nice.
Tänkte egentligen gå upp tidigt idag och göra massa saker. Men M sov här i natt och när han gick vid nio tiden imorse så var jag så lycklig över att ha heeela min säng för mig själv så jag somnade om och vaknade klockan tolv.. Happ och jag som hade tänkt gymma nu hinner jag inte de.

Fortfarande lite kris då jag inte vet vad jag ska ha på mig på dagens fotografering men jag får väl bara ta nått. Alltid dessa klädesproblem och jag är sååå jävla trött på de.
Har iaf spraytanat mig så jag inte är helt genomskinlig på bilderna, men jag ser nu att jag kunde ha sprayat mer men jag är iaf inte genomskinlig.
Hoppas de iaf blir nån bra bild trots klädesproblem, fettma och acneinivationen som pågår i mitt ansikte. Skulle va tråkigt om man kom hem helt utan bilder. Men jag tycker att iaf nån bild måste ju bli bra! Jag brukar ju va relativt fotogenisk så jag hoppas att jag är de även idag.

Kollade mig själv i spegeln imorse och kände att jag är så otroligt trött på mitt utseende. Vad gör man då? Jag kände att jag förstod då helt och hållet varför folk plastikopererar sig.
Men hur ska jag kunna förändra mitt utseende? Visst man kan ändra frisyr men de förändrar ju inte hur min näsa ser ut, hur mina kinder hänger eller tar bort min pelikanhals?
Åh de känns allt annat än roligt att va trött på hur man ser ut.

Men nu ska jag inte gnälla på de för de finns fan fulare människor!

Jag kom precis på en kul sak. Imorgon kommer TATUERING NR 6! :D

Känns faktiskt väldigt skönt att jag bara har tagit de lugnt idag.

Ne nu ska jag tänka på annat än kläderna jag ska ha med mig.. Vilka smycken ska jag ha?

Inga kommentarer: